چه برندهای بزرگی تا بهحال از تکنیک اِی اِس اِم آر استفاده کردن؟
در دنیای امروزی که صنعت تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار است در این میان تکنیک های مختلفی برای جذب مخاطب وجود دارد مارکتینگ با ASMR در این بین یکی از بهترین راه هایی که میتوانید در تبلیغات با مخاطب خود ارتباط حسی نیز بگیرید و حس استفاده از آن را به کاربر القا کنید استفاده از تکنیک ASMR است. با استفاده از آن شما میتوانید حس استفاده لحظه ای از چیزی که میخواهید تبلیغ کنید به کاربر القا کرده و بهتر او را جذب برند خود کنید. در ادامه چند تا از برند هایی که از این تکنیک استفاده کرده اند را بهتان معرفی میکنم اما اگر نمیدانید ASMR چیست مقاله آن را مطالعه نمایید.
- ایکیا یا به تعبیر من پیشتاز عرصههای تکنولوژیک تبلیغات(شاید یه روز بگم چرا اینو درباره ایکیا میگم)
- Michelob ULTRA (تولید کننده بزرگ آبجوهای خالص)
- گوشیهای موبایل Applebee
- لوازم آرایشی lush
- ژل حمام و اصلاح Lynx
- برگر کینگ و بسیاری برندهای دیگر …
این ها فقط برخی از برند هایی بود که از تکنیک ASMR استفاده کرده اند
نمونه ای از مارکتینگ با ASMR را ببینید
The Michelob ULTRA Pure Gold Super Bowl
این ویدیو یکی از قانعکنندهترین ویدیوهای تبلیغاتی ASMR در دنیاست که در اون زو کراویتز بازیگری کرده. تو این ویدیو زو به مخاطب این امکان رو میده که احساس نوشیدن یک بطری میشلوب و صدای ریختنش توی لیوان و کف کردنش رو تجربه کنه. در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده کنید.
حس خود را از این ویدئو برای ما در قسمت دیدگاه ها بنویسید.
به نظر شما آیا در دیجیتال مارکتینگ هم asmr میتونه کاربردی داشته باشه ؟
نظر شخصی من اینه چون میتونه به صورت خاص حس های یوزر رو تحریک کنه پس میتونه کاربرد هم داشته باشه