Xiaomi Mi Smart Band 6 – شیائومی می بند ۶ شاهکار جدید شیائومی

Xiaomi Mi Smart Band 6 - Xiaomi Mi Smart Band 6 - شیائومی می بند 6 شاهکار جدید شیائومی

Xiaomi Mi Smart Band 6 – شیائومی می بند ۶

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و دست بند محبوب شیائومی یعنی شیائومی می بند ۶ رونمایی شد. در ادامه میتوانید ویدئو آن را نیز مشاهده کنید.

Bands Mi شیائومی به دلیل ارزش باورنکردنی خود شناخته شده و محبوب هستند و امروز ، این شرکت بار دیگر در حال افزایش است. این گوشی Mi Smart Band 6 را در حین رویداد Mi 11 Ultra خود به بازار عرضه کرده است و نسبت به نسخه قبلی خود کاملاً ارتقا یافته است ، از یک نمایشگر ۵۰٪ بزرگتر در کل قسمت جلو و ردیابی SpO2 بهره می برد.

در حالی که در چند نسل گذشته ظاهر عمومی Mi Bands تغییر نکرده است ، اما جلوی Mi Smart Band 6 به لطف نمایشگر بسیار بزرگتر به مراتب مدرن تر و بی نظیرتر به نظر می رسد. این قسمت از بالا و پایین گرد می شود تا دقیقاً در بدنه قرار بگیرد و ظاهر بسیار ظریف تری به گروه می دهد. با وجود افزایش اندازه صفحه نمایش ، شیائومی هنوز قول ۱۴ روز استفاده در همان اندازه باتری را می دهد ، هرچند باید دید آیا می تواند این ادعا را تأیید کند یا خیر.

در ویدئو زیر میتوانید آنباکس و مقایسه شیائومی می بند ۶ را ببینید

Mi Smart Band 6 همچنین چند قابلیت دیگر کسب کرده است

این می تواند در مجموع ۳۰ فعالیت مختلف را در مقایسه با یازده موردی که Mi Band 5 می تواند با آن کار کند ، ردیابی کند و بازی ردیابی خودکار را ارتقا می دهد: این می تواند پیاده روی ، تردمیل ، دوچرخه سواری ، قایقرانی و بیضوی را بدون نیاز به شروع دستی این فعالیت ها تشخیص دهد روی گروه. دستگاه نسل ششم حتی از ردیابی SpO2 پشتیبانی می کند ، این ویژگی معمولاً برای دستگاه های سطح بالاتر محفوظ است. این می تواند میزان اشباع اکسیژن خون را در حین تمرین و در هنگام خواب ردیابی کند.

طبق معمول ، گروه NFC یا پرداختی را در سطح بین المللی ارائه نمی دهد و به نظر می رسد که در این مدت اصلاً میکروفونی وجود ندارد. در چین ، نسخه معمولی ۲۲۹ پوند (۳۵ دلار) است در حالی که نسخه NFC 279 پوند (۴۲ دلار) است و فروش آن در آوریل آغاز می شود. در اروپا نسخه استاندارد از ۴۵ یورو آغاز می شود.

علاوه بر این ، این رویداد به معنای معرفی Mi Smart Projector 2 Pro است

یک صفحه نمایش ۶۰ تا ۱۲۰ اینچی با وضوح Full HD. از HDR10 پشتیبانی می کند و به حداکثر میزان روشنایی ANSI 1300 می رسد ، که به گفته شیائومی باید به اندازه کافی برای استفاده در طول روز مناسب باشد. این تلویزیون Android را ارائه می دهد و به عنوان یک مرکز اینترنت اشیا smart هوشمند با دستیار Google در خدمت است. این قیمت از ۹۹۹ یورو شروع می شود ، گرچه قیمت آن می تواند در هر کشور متفاوت باشد.

Mi Smart Projector 2 Pro - Xiaomi Mi Smart Band 6 - شیائومی می بند 6 شاهکار جدید شیائومی

 

من خودم از این دست بند فوق العاده استفاده میکنم اگر بخواهم دلایل خودم را برای آن عنوان کنم میتوانم به قیمت – میزان شارژ نگه داشتن و امکانات آن اشاره کنم همچنین برای فارسی سازی Xiaomi Mi Smart Band 6 میتوانید از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

منبع

4 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.