بانک اینترنتی بلو بانک عصرجدیدی در بانک داری نوین

Blu Blubank card 1 - بانک اینترنتی بلو بانک عصرجدیدی در بانک داری نوین

بلو بانک، فعلا با دعوت نامه بلو بانک باید عضو شوید

بانک اینترنتی بلو بانک، نکته جالب اینجاست که به هر شخصی که عوض میشود مبلغ ۳۰ هزار تومن بابت هدیه دعوت به عضویت به حسابش نزد بلو بانک واریز میکند. اگر شما هم دعوت نامه بلو بانک را دارید آن را با دیگران در زیر کامنت های این مطلب به اشتراک بگذارید.

بلو بانک یک بانک دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و کاملا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس نیز کارت‌های بانکی بلو، با پیش شماره کارت‌های بانک سامان (۸۶-۶۲۱۹) صادر می‌شوند. درواقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد.

بخوانید سرمایه گذاری بانک سامان بر روی استارت آپ بلو بانک

بسیاری از بانک‌های جهان دیگر شعبه فیزیکی ندارند و تمام عملیات بانکی را به صورت دیجیتال انجام می‌دهند. در ایران اما برعکس روند جهانی، شعب فیزیکی بانک‌ها سال به سال افزایش دارند

بر اساس اعلام بانک مرکزی بالغ بر ۱۹ هزار شعبه بانکی در ایران وجود دارد که این تعداد حدود سه برابر کشورهای پیشرفته است.

در ایران ۳۰٫۹ بانک به ازای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که این عدد حدود سه برابر سرانه کشورهای پیشرفته است.

جالب است که بدانید ایران سه برابر کشورهایی همچون چین، هلند، و آلمان شعبه بانکی دارد و همچنین تعداد شعب بانکی در ایران دو برابر کشورهایی همچون هند، سوئد و ترکیه است.

بانکداری نیمه الکترونیک

در این میان بانکداری الکترونیک در ایران، همچنان بسیاری از خدمات را به صورت غیرحضوری را چندان پوشش نمی‌دهد، خدماتی مانند افتتاح حساب و احراز هویت، خدمات مربوط به چک، تعویض کارت بانکی و …

در این میان حتی ناچار هستید برای نقل و انتقال پول بیشتر از یک سقف معین، در شعب فیزیکی بانک‌ها حاضر شوید.

برخلاف ایران، بسیاری از بانک‌های جهان دیگر شعبه فیزیکی ندارند و تمام عملیات بانکی را به صورت دیجیتال انجام می‌دهند. در ایران اما برعکس روند جهانی، شعب فیزیکی بانک‌ها سال به سال افزایش دارند.

ویژگی های بانک اینترنتی بلو بانک

  • در بلوبانک بازکردن حساب کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارد.
  • در بلوبانک برای حداقل مانده موجودی در ماه، سود سپرده ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.
  • امکان مسدودکردن کارت بلوبانک از طریق اپلیکیشن بلوبانک وجود دارد.
  • بلوبانک عضو سامانه شتاب بانک مرکزی است.

Blubank app - بانک اینترنتی بلو بانک عصرجدیدی در بانک داری نوین

افتتاح حساب در بلو بانک

خب حالا چطور افتتاح حساب کنید خیلی ساده است فقط کافیه با نصب اپلیکیشن آن بانک را به تلفن همراه خود بیاورید.

  • برای افتتاح حساب در بلو بانک باید ابتدا اپلیکیشن آن را از این لینک دانلود نمایید. در حال حاضر هر شخص می تواند یک حساب داشته باشد. سپس وارد اپلیکیشن شده و بر روی باز کردن حساب کلیک نمایید.
  • در صفحه بعد پس از مطالعه شرایط و ضوابط، آن را تایید کرده و برروی ادامه کلیک کنید.
  • سپس اپلیکیشن شماره تلفنتان را از شما میخواهد و کدی را به آن ارسال میکند که باید در اپلیکیشن آن را تایید کنید. دقت نمایید که شماره تلفن مورد استفاده باید به نام خودتان باشد.
  • پس از تایید شماره تلفن، از شما کد معرف میخواهد که اختیاری است و در صورت داشتن کد معرف میتوانید آن را وارد کنید، در غیر این صورت کافیست بر روی ادامه کلیک کنید.
  • در مراحل بعد از شما کد ملی و تاریخ تولد میخواهد و پس از انتخاب رمز عبور و نام کاربری حساب شما ساخته میشود.
  • در مراحل بعد باید هویت خود را احراز کرده تا حساب شما فعال شود و بتوانید درخواست صدور کارت را ارائه دهید.

 

جمع بندی

بطور کلی خدمات انلاین در سایر کار ها ایجاد شده است از جمله در خدمات بانک داری که کاربران با استفاده از اپلیکیشن هایی که در این زمینه کار می کنند از جمله بلو بانک نیاز ها و کار های خود را بصورت آنلاین و غیر حضوری بر طرف می نمایند که هر روز این نرم افزار ها در حال پیشرفت و اضافه نمودن ابزاری برای ارائع ی خدمات بیشتر به کاربران خود می باشند.

برای دانلود اپلیکیشن بلو بانک از لینک زیر اقدام نمایید بعد از ورود به سایت اصلی بلو بانک متناسب با سیستم عامل گوشی خود اقدام به دانلود و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن بلو بانک

اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید میتوانید سوالات خود را از طریق فرم تماس با من در میان بگذارید یا همچنین اگر کد دعوت نامه بلو بانک را دارید میتوانید آن را در قسمت دیدگاه ها با دیگران به اشتراک بگذارید تا هر کس از آن استفاده کرد هدیه نقدی ۳۰ هزار تومنی خود را دریافت کنید.

298 دیدگاه

  1. کد معرف بلو بانک(vip)
    کد معرف با پورسانت ۶۰۰۰۰تومنی ، با امکان جذب ۲۰ نفر
    فقط ۱۲ تا مونده عجله که از کفت نره
    کد: MNIYMQ
    MNIYMQ
    MNIYMQ
    حالشو ببر رفیق نوش جونت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.